maandag 12 januari 2009

1e week

Deze eerste week ging heel snel! En voor de verandering heb ik al wat gedaan.. 

In mijn hoofd had ik al precies bedacht wat ik wilde, maar toen Hilde vroeg naar het concept kon ik niet goed verwoorden waarom ik dit zo wilde. Dus ben ik gaan brainstormen en bedenken hoe ik dat het beste kon verwoorden. Nu als ze er de volgende keer om vraagt weet ik precies wat ik wil zeggen. 

Met het concept in mijn achterhoofd ben ik begonnen met het beeldonderzoek. Ik ben tijdschriften gaan kopen om een moodboard te kunnen maken, lettertypes uit gaan zoeken voor de huisstijl, en op les materiaal gaan kijken hoe ik de briefing voor marketing moest maken. 

Dus naar eigen zeggen ben ik al een heel eind op weg in deze eerste week. Zeker voor mijn doen.. 

Hier alvast mijn 1e moodboard..



Op dit eerste moodboard gaat het vooral om de jurken, en de beweging in de jurken. Voor mij zorgt dit voor inspiratie voor mijn project. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten